Taveerne het Duistere hoeckje
Taveerne het Duistere hoeckje
Taveerne het Duistere hoeckje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Taveerne het Duistere hoeckje

Een wereld vol avonturen
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» The Ancient Wilds
Sang Traïtre Icon_minitimedo jul 02, 2015 11:55 pm van Kajun Zwarthoef

» Waar willen we heen?
Sang Traïtre Icon_minitimeza mei 09, 2015 11:46 pm van Kajun Zwarthoef

» Grote zaal
Sang Traïtre Icon_minitimezo apr 12, 2015 6:55 pm van Max de Zwart

» Feestje!!!
Sang Traïtre Icon_minitimeza maa 28, 2015 5:29 pm van Kajun Zwarthoef

» Motherlode!!!
Sang Traïtre Icon_minitimedo maa 19, 2015 10:25 pm van Elonys Valearian

» Awwwwyeaaaahh, SPAMMING YEAAAHH
Sang Traïtre Icon_minitimewo maa 18, 2015 9:06 pm van Kajun Zwarthoef

» Het plotlijn
Sang Traïtre Icon_minitimedi maa 17, 2015 10:09 pm van Kajun Zwarthoef

» Sang Traïtre
Sang Traïtre Icon_minitimedi maa 17, 2015 4:43 pm van Algemeen

» Slaapplaatsen
Sang Traïtre Icon_minitimedi maa 17, 2015 3:50 pm van Kajun Zwarthoef

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Sang Traïtre

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sang Traïtre

Sang Traïtre


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 16-03-15

Sang Traïtre Empty
BerichtOnderwerp: Sang Traïtre   Sang Traïtre Icon_minitimedi maa 17, 2015 12:17 am

Algemeen:

Naam (volledig): Sang Traïtre
Roepnaam: Sang
Geslacht: M
Ras: Human
Leeftijd: 23


Familie:

Omstandigheid van geboorte:
Er was een bloedrode maan op de nacht van de geboorte van Sang Bellerose eerste zoon van Jaque Bellerose en Francine Bellerose.
Het was een teken wat al vaker in de familie voorkwam. Al generaties lang werden de eerste zonen geboren onder het zicht van een bloedrode maan. Althans, de levende zonen. Om de een of andere rede werden alle andere zonen doodgeboren. Dit zorgde voor veel dochters in de familie met een enkele zoon hier en daar. Een levende zoon krijgen was daardoor voor de Bellerose familie een waar zegen.

Thuis op dit moment:
Het enige wat nog over is van het gebouw wat hij vroeger een thuis noemde is een afgebrande villa.

Achtergrond:
Komend uit een zeer beruchte familie heeft er voor gezorgt dat Sang veel binnenshuis bleef. Dat deze familie veel skeletten in de kast heeft (letterlijk) is te danken aan een zeer interresante bloedlijn die al wonder boven wonder lang doorloopt. De Bellerose familie is namelijk een familie met een afstammeling van een van de eerste bloedmagiërs. Dit zorgt er voor dat ze overal waar ze komen met argwaan worden bekeken. Het betekend ook dat ze hun naam hoog moeten houden in de duistere kringen van de bloedmagiërs. Zo zullen alle leden wel iets te maken hebben met de magievorm maar de mannen het meeste. Van deze word verwacht dat zodra ze klaar zijn met de basisschool (die ook thuis word gegeven) ze gaan studeren aan de kunsten van het bloedmagie en zo hun natuurlijke affinietet leren beheersen. Jammer genoeg was dit voor Sang een ander verhaal:

Jaque was een erg geleerd en succesvol bloedmagier met de affiniteit van het summonen. Hij wist er enorm veel van en was zelfs in sommige gebieden de grenzen stapje voor stapje aan het verleggen. Toen Sang geboren werd wist hij het meteen. Dit zou zijn manier worden om de magie te versterken, zijn magie. Want wat niemand in de familie wist was dat Jaque al een tijd bezig was met het sluiten van een pact. Een pact met de spirit van het bloed zelve. Als het hem luktte hield het in dat hij hele nieuwe domeinen berijk had. Jammer genoeg zat er een fout in het plan van Jaque. Want toen Sang 18 was en dus zijn eigen affiniteit het zielen vastbinden een beetje onder de knie begon te krijgen kwam Sang er op een dag ook achter dat er iets mis was met zijn vader. Iets goed mis. Stiekem begon hij zijn vader zijn onderzoeken door te lezen en als snel kwam hij achter de gruwelijke waarheid: zijn vader was de zielen van zijn gezin aan het bieden om zo zijn eigen kracht te vergroten. Geschrokken pakte hij zijn mes en rende naar boven. In het boek stond namelijk het volgende geschreven in nog net drogende inkt:

Het is me eindelijk gelukt. Ik weet eindelijk door te dringen in het brein van die idioot en heb hem weten te overtuigen van het feit dat mijn bod meer dan genoeg is voor hetgene wat ik van hem vraag. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik mijn lieve Francine haar leven moet ontnemen, en dat terwijl ik te horen heb gekregen dat we hoogstwaarschijnlijk een volgende nakomeling krijgen binnenkort. Ik wou dat het anders kon maar jammer genoeg is dit niet het geval. Vanavond moet het gebeuren voordat ik me bedenk of die mongool van een spirit nog meer van me wil dan ik kan bieden. Sang is een slimme jongen.. Maar ik weet niet hoelang het zou hebben geduurt voordat hij zijn ware potentie ging gebruiken.Hij is te lief, hij denkt te veel na over de ingrediënten die hij gebruikt. Iets waar ik geen tijd voor heb. Ik zal zelf wel onderzoek doen naar de potentie van Sang zijn kracht zodra ik ze heb. Nu moet ik snel zijn voordat het te laat is. Ik wil namelijk niet dat Sang doorheeft wat er aan de hand is voordat het te laat is. Hij zal nu nog aan het studeren zijn zoals gewoonlijk. Waarom de spirit aandrong op de volgorde is mij nog steeds een vraag. Maar het zal wel een zieke perversiteit zijn.

Toen Sang boven kwam was het al te laat. Zijn vader stond in een enorme rituele cirkel in de hal. Gemaakt van wat Sang tot zijn walging een moment later zag van de bedienden. In het midden zag hij zijn vader met zijn moeder staan. een mes door haar buik gestoken en het bloed er uit gutsend. Sang voelde zich niet goed worden en viel op zijn knieën zijn maaginhoud kwam er in golven uit en tranen stroomde over zijn ogen. Waar Sang normaal kalm was werd nu plaatsgemaakt voor een ongekende woede richting zijn vader. Een woede en een roep voor wraak voor het vermoorden van zijn broertje of zusje en zijn moeder. Het werd rood voor zijn ogen en hij verloor ieder spoor van de realiteit.

Het volgende moment word hij wakker in het midden van de cirkel. Het enige wat hij hoort is een monsterlijk gelach dat langzaam verdwijnt. Langzaam tilt hij zichzelf op en merkt hij dat hijzelf ook bloed. Zijn volledige linkerkant is doordrenkt met bloed. Hij kijkt met wazig zicht om zich heen en ziet 2 mensen naast zich liggen. Langzaam kruipt hij naar het dichtstbijzijnde lichaam. Hij voelt zich koud en om de een of andere rede onnatuurlijk rustig. Langzaam kruipt hij dichterbij en merkt op dat het lichaam met zijn rechterkant in het bloed licht. Zijn zicht begint terug te komen en ziet zijn moeder met de steekwond in haar buik. Het andere lichaam is voor hem anders onbekend. Dit kon zijn vader helemaal niet zijn want zijn vader was al grijs aan het worden.. En.. die had ook helemaal niet hetzelfde haar als dat dit persoon had. Langzaam begon het tot hem door te dringen en met bevende hand pakte hij de schouder vast. Heel langzaam draaid hij het lichaam om en kijkt hij recht in zijn eigen gezicht. Geschrokken viel hij achteruit. Hij bewoog dichterbij en legde een hand op het gezicht. Er zat een kras over het rechter oog van deze dubbelganger. Toen zijn vinger er overheen gingen schoten de ogen open en een glimlach verscheen op het gezicht. "Goede morgen broertje van me..."

Kort hierna zijn beide vertrokken nadat ze kort kennis met elkaar hadden gemaakt, Sang heeft vanaf dat moment gekozen om zijn eigen naam achter zich te laten en door het leven te gaan als Sang Traïtre. Sang vond namelijk dat Traïtre een walgelijk iets was wat nooit heeft mogen bestaan en wat er voor heeft gezorgt dat zijn vader is gestorven. In de 5 jaar dat ze samen zijn leren ze met elkaar omgaan ook al gaat dit niet altijd even makkelijk. Sang heeft en zal het Traïtre nooit vergeven.


Fysiek:

Lichaamslengte: 1 meter 85 voor Traïtre en 1,83 voor Sang
Gewicht en conditie: Traïtre en Sang zijn beide in goede conditie en wegen rond de 74 KG
Haarstijl: Traïtre heeft lange witte haren terwijl Sang juist korte zwarte haren heeft. Dit is later ontdekt door Sang doordat de haarkleur langzaam leek te verbleken.
Ogen: Traïtre: Rood Sang: Licht blauw
Opvallende kermerken gezicht: Beide hebben een litteken aan een weerspiegelende kant.
Kleren: Ze zijn altijd net gekleed zoals ze vroeger zouden doen maar houden het ook functioneel met allerlei verborgen mogelijkheden in hun outfits. zoals ringen die kleine haken bevatten.
Eventueel littekens en tattoo’s: Sang beidde hebben enorm veel littekens op hun handen daardoor dragen ze eigenlijk altijd handschoenen behalve als ze alleen in gezelschap van zichzelf zijn.
Eventueel sieraden: Ringen met verborgen haken hierin.
Eventueel wapens e.d.:
Beide hebben een paar messen waar ze mee om kunnen gaan maar niet bijzonder goed.

Uiterlijk in de Nederwereld:
Een 1,84 cm hoog lichaam. Met door beide ogen een litteken lopend. Verder zijn zijn haren als een das gestreept met de witte plukken veel langer dan de zwarte plukken. Een oog is rood het andere blauw.

Persoonlijkheid:

Passies: Sang heeft geen duidelijke passie behalve zo goed mogelijk worden met zijn kunst om het leven van andere zo goed mogelijk te maken. Traïtre daar in tegen wil alleen maar zoveel lol mogelijk maken.
Afkeer: Ze hebben beide een lichte afkeer naar elkaar maar hierdoor trekken ze ook naar elkaar toe omdat ze weten dat ze elkaar nodig hebben.
Angsten: Elkaar verliezen, Sang is verder ook bang dat het verlies van zijn familie geen groter doeleinde heeft gehad dan het creeëren van Traïtre.

Hobbies: Beide vinden het om hun eigen redenen fijn om te studeren in de kunsten van het bloedmagie.

Werk: Ze hebben zoveel mogelijk contacten met geld proberen te maken die zij vervolgens voorzien van benodigdheden waar alleen zij voor kunnen zorgen.

Manier van praten: Apart maar ze willen nog wel eens voor de grap volledig tegelijk of woord voor woord praten als ze iemand hebben die ze willen treiteren of in de war willen brengen.

Gedrag tegen anderen: Sang is meer op zichzelf gericht terwijl Traïtre juist een enorme zin heeft om contact te maken met mensen en dit ook enorm interesant vind.

Relaties (hoe en met wie): Alleen met elkaar ( NEE GEEN YAOI GOD DAMNIT! - Maus)

Positieve eigenschappen (minstens 2):
Ze zijn beide enorm open als het gaat om helpen van anderen doormiddel van hun gave (ieder om eigen redenen),
Ze zullen altijd een uitweg proberen te vinden die er voor zorgt dat er zoveel mogelijk overlevenden aan hun kant staan. (alweer ieder om eigen redenen)

Negatieve eigenschappen (minstens 2):
Ze kunnen enorm met zichzelf (elkaar) ruzieën.
Ze zullen niet de eerste zijn die in een gevecht springen.

Krachten (Per punt wat je karakter goed in is, is er iets waar hij/zij niet goed in is):

Fysiek:
- Waar Sang het gevecht volledig zal vermeiden en ook enorm fysiek zwak is wil Traïtre het nog wel eens opzoeken en is ook duidelijk sterker dan Sang (wat niet moeilijk is en ook duidelijk te merken is. Dit aangezien Traïtre het enorm leuk vind dit in te wrijven.)

Sang is fysiek nogal fragiel doordat hij hier nooit aan heeft gewerkt. Sang heeft dus een enorm probleem als hij in een gevecht komt.

Magisch:
Sang:
- Artificial soul (Je moet het leven nemen van een klein diertje om een artificial soul in een voorwerp te plaatsen, die soul is gelinkt aan een ander persoon)
Traïtre:
- Summoning (Een cirkel van krijt of in het zand en een bloedoffer waardig voor wat je oproept, en een contract met datgenen als je het wilt controleren)

Sang heeft heel veel kennis opgedaan over het bloedmagie. Hierdoor is hij eigenlijk degene die alles voorbereid en doet als het gaat om bloedmagie.
Traïtre heeft eigenlijk niet zoveel met bloedmagie. Hij heeft namelijk geen zin om te leren dus hij zal zich hier ook helemaal niets van aantrekken. Als Sang hem iets wil laten doen dan moet Sang daar maar zelf mee komen.

Anders (bijv. een pact of vloek):
Pact met spirit of blood.

Traïtre:

Sang:
Terug naar boven Ga naar beneden
Algemeen
Admin
Algemeen


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 25-02-15

Sang Traïtre Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sang Traïtre   Sang Traïtre Icon_minitimedi maa 17, 2015 4:43 pm

We hebben het over de 'draw-back' gehad, dus hij is nu goedgekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://duisterehoeckje.actieforum.com
 
Sang Traïtre
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Taveerne het Duistere hoeckje :: Informatie :: Personages-
Ga naar: